Wednesday, February 6, 2008

yeni oyuncaklar

en son oyuncagim, ki gadget'lara ben oyuncak diye hitap ediyorum, dün elime ulasti. ebay'den ucuza kapattigim iriver u10. Kendisi, oynamasi bayagi zevkli bir alet.

Eski mp3 player'im artik iflas etmeye yüz tutmustu. Vidalari firliyor ve artik 3,5 yildir her gün en az bir saatlik kullanimin faturasini hardware hatalariyla ödüyordu. 1 vidasi fi tarihte firlamis gitmis, onu bulamadim, yerine ayni vidadan bulursam takmayi düsünüyorum, diger vidalarini sikacagim. Kasasi aslinda yasina göre gayet düzgün, hic kilifsiz kullanmadim cünkü. Fakat kulaklik girisi artik bozuluyor, kulakligin jack'i oynadiginda cizirti oluyor. Joystick'i bozuldu ama yerini bilince istenilen kontrollere erisilebiliyor. Pil ömrü hala yeterince iyi, ilk günkü kadar olamasa da, yasasin lithium-ion! Ama en kötü yani 256 mb olmasi. Zamaninda en büyük flash hafiza 1 gb'ti. O zamana göre de süper bir aletti. Hala da calisiyor aslinda, temel fonksiyonlarini yerine getiriyor.

Ama artik terfi etmenin zamani gelmisti. u10'la bir kac gün daha oynadiktan sonra, belki de bir hafta filan sonra, hatta belki de sinavlardan sonra, bir review yazmayi düsünüyorum.

---

Sinavlar yaklasiyor, bugün okulda bizim bölümden bir hocayla konustum, biraz gaza geldim. Calismalar son hiziyla devam ediyor.
---

cnet'te nanotech blogunu takip ediyorum, her elektronikciye de tavsiye ediyorum. IEEE'ciler icin cok daha profesyonel haber siteleri filan var tabi, ama bu daha renkli.

---

once'i izleyin, izlettirin. simdiye kadar izledigim en iyi müzik filmi. cekimlerde bilincli bir amatörlük var, bu da filme daha duygusal bir hava katiyor, sanki oradaymissiniz gibi hissediyorsunuz bazen. 10 üzerinden 9 veriyorum.

1 comment:

Cem said...

vay yeni oyuncak hayırlı olsun güle güle kullan=)